ANUNCIO DE OFERTA DE EMPREGO PEL_CONCELLOS 2024

Pola presente convócase o proceso de contratación de 1 persoa , para o “Programa de axudas á contratación de persoal para la execución de obras e servizos municipais dos Concellos da provincia (PEL – CONCELLOS 2024).

POSTO OFERTADO: 1 albanel categoría oficial 2ª (6 meses). Esta contratación será a tempo parcial.

A persoa a contratar neste programa, deberá cumplir algunha das seguíntes situacións:

.- Mulleres ao ter un diferencial de índice de paro rexistrado sensiblemente superior ao dos homes.

.- Maiores de 45 anos

.- Persoas con discapacidade: aquelas persoas que teñan recoñecida, pola administración competente, unha discapacidade nun grao igual ou superior ao 33%.

.- Persoas desfavoracidas que estean en algunha das seguíntes situación:drogodependencia, vivir nun fogar on de ninguén teña emprego, persoas sen fogar, persoas con fogar monoparental e persoas con problemas para encontrar emprego polo idioma ou cuestión socioculturais.

.- Parados de longa duración. (persoas que leven mais de dous anos como mínimo como demandantes de emprego)

.- Persoas víctimas de violencia de xénero

Os interesados deberán presentar instancia nas oficinas na Casa do Concello, en horario de 9:00 hrs a 14:00 hrs ou a través do rexistro pola Sede electrónica dende o día 21/03/2024 ata o 26/04/2024 (ambos inclusive), .

Coa instancia deberán presentar

Documento nacional de identidade

Tarxeta da seguridade social

Carné de conducir