SAE A CONTRATACIÓN A ESCOLA INFANTIL DE COIRÓS

A obra sae a contratación por 777.700 euros e con un prazo de execución de 9 meses

A Xunta licita a construcción dunha escola infantil con 75 prazas en Coirós.

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional acaba de publicar na plataforma Contratos de Galicia a licitación da obra de construcción dunha nova Escola de Educación Infantil (EEI) no Concello de Coirós, que contará con prazas para 75 alumnos de tres a seis anos. Os traballos contan cun presuposto de licitación de 777.700 euros, “co obxetivo de atender a  demanda de escolarización” do Concello. O prazo de execución dos traballos será de nove meses.

O nuevo centro contará con tres aulas cos seus correspondentes aseos, sala de usos múltiples e psicomotricidade, patio exterior cuberto, sala de profesores, varios despachos e un local para a asociación de nais e pais. Neste momento, o Concello de Coirós xa cota con outras dos escolas de educación infantil en funcionamento, señala o Goberno galego, “pero o novo edificio vai  contar con unhas instalacións moito más operativas e axeitadas tanto parao alumnado como para o profesorado”.

O Concello agradece á Xuntaol esforzo realizado para facer realidade este proxecto educativo tan necesario e tan bonito.

Coirós sigue progresando.