Segundo encontro de “Coirós Enerxía”, inciativa social do Concello de Coirós para que a veciñanza aforre na factura da luz

Tras o éxito na presentación da comunidade enerxética “Coirós Enerxía”, o concello de Coirós organiza, o vindeiro luns 11 de decembro, ás 20:30 horas no Centro Social, un segundo encontro para todos aqueles veciños e veciñas que non puideron asistir ao evento inaugural e queren coñecer de primeira man o proxecto.

A comunidade enerxética “Coirós Enerxía” representa un fito significativo na procura do Concello de Coirós de proporcionar un maior benestar e calidade de vida aos seus cidadáns, ao tempo que promove a sostibilidade e a redución da factura da luz. O Concello xogou un papel fundamental como impulsor e catalizador desta iniciativa, traballando arduamente para proporcionar unha solución que beneficie á comunidade no seu conxunto.

O evento de presentación ofrecerá unha visión xeral de “Coirós Enerxía” e destacará como os veciños de Coirós poden beneficiarse desta oportunidade. A comunidade enerxética permitirá aos veciños unirse para xerar e compartir enerxía renovable, o que reducirá significativamente os seus custos de enerxía e contribuirá ao coidado do medio ambiente.

Que é unha Comunidade Enerxética?

Unha Comunidade Enerxética é un grupo de persoas, fogares ou empresas que se unen para xerar, consumir e, en algúns casos, compartir enerxía renovable. Esta enerxía xérase a partir de fontes limpas e sostibles, como paneis solares. Ao compartir a enerxía xerada, os participantes poden reducir as súas facturas de electricidade e diminuír a súa dependencia de fontes de enerxía non renovables.

“Coirós enerxía” representa unha oportunidade única para que os cidadáns de Coirós se unan nun esforzo comunitario para facer que a enerxía limpa sexa accesible e asequible. Ao participar nesta comunidade enerxética, os veciños contribuirán ao desenvolvemento sostible do concello e experimentarán unha diminución notábel nos seus custos de enerxía.

“Coirós enerxía” é un paso cara a un futuro máis sostible e económico para Coirós e os seus cidadáns. O Concello de Coirós enorgullécese de liderar esta iniciativa e espera contar coa participación activa da comunidade na construción dun mañá máis brillante e limpo.

Este proxecto conta coa financiación da Xunta de Galicia a través da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Presidencia, Xusticia e Deportes.